woensdag 6 januari 2016

Kastrandje

In mijn keuken staat een ouderwetse buffetkast. Voor een klein bedrag van 15 euro op de kop getikt op marktplaats. Vervolgens heb ik wel het dubbele besteed aan verf, om de kast wit te krijgen. Verf dat helaas niet overal goed op blijft zitten, omdat ik geen geduld had en steken heb laten vallen als het gaat om schuren en gronden. Maar dat hoeft niet iedereen te weten, ik zeg altijd dat dat bewust is gedaan om zo de kast nog meer een doorleefd karakter te geven.
Ik besloot deze kast nog verder op te pimpen, met een ouderwets gehaakt kastrandje. Na wat verschillende variaties te hebben uitgeprobeerd, had ik al snel een leuk patroontje te pakken. En oh zo snel klaar. Ik haak graag in de trein (breien is geen optie als er iemand naast je zit, dus dan maar haken), er waren maar 5 enkele reisjes à 35 minuten nodig om deze twee randjes te haken. 
Ik ben erg blij met het resultaat, de randjes fleuren de kast echt op. Ik zal binnenkort het patroon uittekenen en hier met jullie delen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten