dinsdag 24 november 2015

Herfst-stolp


Oké, het is alweer een tijdje herfst (zelfs al bijna winter) dus deze post komt wat laat. Toch wil ik het graag met jullie delen. Mijn herfst-stolp. Op de schouw in de woonkamer had ik een stolp, daar stond een leuke cactus onder met een hippe kaart erin gestoken. Maar nu de herfst was aangebroken vond ik een kleine restyling wel op zijn plaats. Heel simpel met denneappels en herfstblaadjes (die laatste zijn nep, van de xenos). Op dit moment liggen er ook nog zelfgeraapte kastanjes in, maar die waren pas geraapt na dit kiekje. 

Lang heb ik er over getwijfeld of ik wel een stolp moest kopen, wat doe je er immers in. Maar nu ik er dan ééntje op de mantel heb staan, ben ik er toch erg blij mee. Ieder seizoen probeer ik er iets anders in te doen. Zo wordt het nooit saai. Nu alvast iets bedenken voor de kerst. Iemand nog leuke ideetjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten