dinsdag 20 oktober 2015

Spiegeltje, spiegeltje........aan de toiletmuur

Langzaamaan begint het wat 'gezelliger' te worden thuis. Stukje bij beetje wordt alles ingericht. Voor het toilet wilde ik graag een mooie, bij voorkeur oude, spiegel hebben. Ik hield marktplaats al een tijdje in de gaten maar zonder succes. De meeste spiegels vond ik te groot of te barok (of veel te duur voor een 2de hands). En opeens kwam daar een wappie van mijn moeder, of ik nog interesse had in een oude spiegel.


Ja, dat had ik wel. Niets mooiers dan iets 2de hands uit je eigen familie. Wel vond ik de kleur niet meer van deze tijd, en het koord was aan het vergaan. Dus heb nog wat geklust aan het spiegeltje.
 Hieronder het resultaat.
Omdat ik een spuitbus heb gebruikt zie je aan het binnenrandje nog donker hout er doorheen komen. Dat heb ik expres zo gelaten, het krijgt er een meer doorleefde uitstraling van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten